טרנדים

המיתוג החדש של קריסטל קרוזס

מסע הפרסום של החברה מציג את "הצד האינדיווידואלי של היוקרה"

קריסטל-קרוזס, אחת החברות המובילות בתחום אוניות הקרוז היוקרתיות יצאה עם מסע פרסום חדש שבו היא "מזמינה מטיילים להכיר את העולם ולהתחבר זה לזה ולעצמם". כותרתו של מסע הפרסום היא "המקום בו היוקרה היא אינדיווידואלית".

חברת חופשות השייט היוקרתיות המיוצגת בישראל על ידי 1  No  Cruis של אופיר טורס מדברת ישירות אל הנוסעים  ובוחרת להתמקד בכך שהיוקרה מוגדרת על ידי כל נוסע ונוסע, מה שהופך את החוויה לאינדיבידואלית לחלוטין. את מסע הפרסום מובילה חברת הפרסום .MRM//McCann  

"מסעות הוא דבר אישי מאוד עבור אלו המשתוקקים לגלות דברים חדשים ולחוות רגעים משמעותיים, ומסעות יוקרה ברחבי העולם תמיד היו בעיניי קריסטל עניין אישי", אמרה קרמן רויש, סגנית נשיא בכירה של קריסטל לשיווק ומכירות.

אחת הפרסומות המופצות מספרת על אב ובנו שיוצאים לגלות דברים חדשים בסין כשבד בבד הם מגלים גם האחד את השני; מודעה אחרת מספרת על שני חברים החיים הרחק זה מזה אבל שבים ונפגשים כדי לצאת יחד למסע למרחקים.

חברת הקרוז מתפארת בשירות המוקפד והיחס האישי הניתן על ידי הצוות, שאנשיו מברכים כל אורח בשמו, ומטרתם — להבטיח לנוסעים חווית מסע מושלמת ככל האפשר. הקמפיין החדש מציג גישה זאת באומרו: "היוקרה צריכה לדעת מי אתה ומה רצונך – בין אם זה רוטב כמהין או רוטב עגבניות".

תגיות

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close
Close