חדשותראשי

חותכים, מותחים ומוסיפים תאים

MSC הודיע כי תאריך אחת מספינותיה ב-23 מטרים כדי להוסיף 215 תאים, פארק מים, חנויות ושתי מסעדות

חברות קרוז אחדות גילו כי אפשר להגדיל את קיבולת ספינות הקרוז הקיימות על ידי חיתוך שלהן ומתיחתן. לדברי מנהליה של אחת החברות, פרק הזמן הקצר הנדרש למהלך כזה יהיה יעיל יותר ויאפשר להגדיל את קיבולת הספינות מאשר לבנות חדשות.

לפי דיווח באתר האינטרנט 'קרוז-אינדסטרי-ניוז' מגמה זאת צוברת פופולריות וכ-2,350 מקומות לינה נוספים יתוספו בזכותה עד השנה הבאה.

חברת MSC Cruises הודיעה לאחרונה כי בשנת 2021 תוכנס הספינה Magnifica למספנה כדי להאריכה ב-23 מטרים. על ידי כך יתוספו לספינה 215 תאים, 92 מהם עם מרפסת. ההשקעה הצפויה בפרויקט היא כ-140 מיליון דולר. השינוי יאפשר להוסיף לספינה פארק מים, שתי מסעדות, חנויות ומרחב משחקים לילדים. כיום הספינה יכולה להשיט 2,550 נופשים.

MSC כבר נקטה בשיטה דומה בעבר עת מתחה ארבע ספינות בהוסיפה כ-200 תאים לכל אחת מהן. העבודות נעשו במספנות FINCANTIERI. גם חברת הקרוזים וינדסטאר המתמחה בהשטתן של אוניות קטנות, החליטה ב-2018 להאריך שלוש מספינותיה כדי להגדיל את מספר התיירים שיעלו על סיפון כל אחת מהן מ-212 ל-312 נוסעים ב-50 תאים חדשיים. חברת סילבר-סי נקטה במהלך דומה עם אונייתה סילבר-ספיריט בהוסיפה 34 תאים.

לפי הידיעות המדווחות על מתיחתן של ספינות ההערכה היא שההשקעה מכסה את עצמה בפחות מחמש שנים.

 

תגיות

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close
Close