חדשותראשי

קרוז עם גווינת' פאלטרו בים התיכון

חברת goop מכריזה על חוויית ה-goop הראשונה בים בשיתוף פעולה עם סלבריטי קרוזס

Goop, חברת הלייפסטייל שהוקמה ומונהגת ע"י השחקנית גווינת' פאלטרו, הודיעה על שיתוף פעולה עם סלבריטי קרוזס ליצירת חוויית ה-goop הראשונה בים, שתצא לפועל על סיפון האונייה Celebrity Apex שעתידה להיות מושקת בקרוב, בהפלגה בתאריכים 26.8.2020 ועד ה-6.9.2020. גווינת' פאלטרו וסמנכ"לית התוכן של goop, אליס לוהנן ייקחו חלק בהפלגת ה-wellness בת 11 הלילות בים התיכון, וישתתפו באירוע מיוחד על האונייה בתאריך 30.8.2020.

לאורך המסע תינתן לאורחים ההזדמנות לפגוש את פאלטרו, לוהנן וצוות המרפאים המובחר של החברה ולהצטרף לשיחה אינטימית בין פאלטרו ולוהנן, לקחת חלק בקבוצות עבודה קטנות המונחות ע"י שלושה מומחים (מומחה גוף, מומחה נפש ומוחה נשמה) ולהשתתף בפאנל הסיכום.

לכל אורך ההפלגה יהיו הפתעות ויינתנו הטבות שונות גם מ-goop וגם מסלבריטי קרוזס. בין אם האורחים רוצים להתגבר על מערכת יחסים קודמת, להתחבר חזרה לגוף שלהן, להשקיט את הביקורת העצמית שלהם, או למצוא תכלית, אושר, או חמש דקות להפיג את המתחים, באמצעות עבודה עצמית, הם יוכלו לפתח סדרה של כלים, אותם הם יוכלו לקחת חזרה הביתה מהאונייה ולעשות בהם שימוש בחיי היום-יום שלהם.

צילום: Celebrity Cruises

"היתה לנו הצלחה כבירה בסמינר In goop Health, שהפך את התוכן שלנו לחווייה מוחשית ואמיתית. שיתוף הפעולה הזה עם סלבריטי קרוזס מאפשר לנו להביא את goop לקהל חדש ולפגוש בקוראים שלנו באשר הם. הסקרנות משולבת בתוך ה-DNA של המותג וזהו גם מרכיב חשוב בנסיעות. עם חוויית goop at Sea, אנו נגרה את הרוח ההרפתקנית ע"י סדרה של חוויות ייחודיות בהדרכת מומחי ה-wellness והמרפאים שלנו," אמרה גווינת' פאלטרו, מנכ"לית ומייסדת goop.

אורי שנבל , מנכ"ל סנורמה שירותי תיירות נציגת celebrity cruises בישראל מסביר כי: "אנו שמחים להביא לקהל הישראלי רעיון חדש לגמרי וייחודי לחברת הפלגות. החברה מבדלת את עצמה בכך שהיא מתחייבת לחוויה יוקרתית ושירות מעולה בכל אניות הצי שלה לצד חוויות ייחודיות."

"ההאפשרויות הרבות המוצעות על האונייה מתוכננות בכדי להביא את החוץ אל תוך האונייה, מה שהופך אותה ליעד Wellness בפני עצמו," אמר פיטר גיורגי, סמנכ"ל ומנהל השיווק של סלבריטי קרוזס. "Celebrity Apex היא פסגת השייט המודרני והיא הרקע המושלם לשיתוף הפעולה שלנו עם goop ליצירת חוויית ה-goop at Sea הראשונה מסוגה."

חוויית goop at Sea תכלול:

שיחת פתיחה – סמנכ"לית התוכן של goop, אליס לוהנן, תפתח את השיחה עם מייסדת ומנכ"לית goop, גווינת' פאלטרו, בנושאי המסע האישי שלה לשלמות הגוף, מה היא למדה, מה עדיין מסקרן אותה ולאן פניה מועדות.

סשן למוח – אחרי שיחת הבוקר, האורחים יתחלקו לשלוש קבוצות ותהיה להם גישה לשלושה שיעורים משמעותיים בהנחייה של מאמנים פורצי דרך. הסדנאות יתרכזו בבריאות הנפש, כוחה של המחשבה והדרך ליצירת שינויים מיידיים וקבועים.

סשן לגוף – השיעור אקטיבי זה, האורחים יתנועעו, יתחברו לפוטנציאל של הגוף, ילמדו איך להיות מרוכזים ומאוזנים וייהנו לא מעט.

סשן לנשמה – לעיתים קרובות הצדדים הפיזיים, הנפשיים והרגשיים של האדם הם בלתי נפרדים. השיעור הזה יהיה חווייה אנרגטית בהנחייה של מורה רוחני, שתוכננה לגרום לאורחים להרגיש יותר מחוברים לקרקע, מאשר לפני כן.

שיחת סיכום – היום המרכזי ייסתיים בשיחה בין לוהנן ובין אחד מהמשתתפים המרתקים.

הטבות goop ייחודיות לאורך השייט – goop ידועה גם בתור מובילה בתחום המזון הודות לתפריטים הבריאים, שאינם מתפשרים על הטעם. עורך המזון של goop ידאג לפריטים מיוחדים בתפריטים. בנוסף, כפי שצוין קודם, יהיו הפתעות כיפיות של goop ושירותים מיוחדים לאורחים שילונו באונייה.

מחיר ההפלגה – החל מ-2,339 דולר לאדם בחדר זוגי.

גווינת פאלטרו. צילום: SHUTTERSTOCK

 

תגיות

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close
Close