חברות

רויאל קריביאן רוכשת 67% מחברת השייט SILVERSEA

ענקית השייט תשלם עבור השליטה בחברת השייט הפרטית לפי אומדן משוער של כשני מיליארד דולר. שאר העסקה תמומן ע"י הלוואה. יו"ר תאגיד רויאל קריביאן: "איחוד שתי החברות מעניק הזדמנות ליצור הכנסה במוקדי צמיחה אסטרטגיים".

תאגיד השייט רויאל קריביאן רוכש את השליטה בחברת השייט הפרטית SILVERSEA (סילבר-סי).

במסגרת העסקה, יו"ר תאגיד SILVERSEA, מנפרדי לפבוורה, יקבל לידיו כ-472 אלף מניות של תאגיד השייט, כאשר חברת השייט הפרטית תגיע ליעדים שנקבעו לעונת 2019-2020.

"סילבר-סי היא "היהלום שבכתר" ומובילה בתחום הפלגות היוקרה וההפלגות הגיאוגרפיות, שני תחומים עיקריים בהם צפויה צמיחה", אמר ריצ'רד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל תאגיד השייט רויאל קריביאן. "איחוד שתי החברות מעניק הזדמנות ייחודית להרחיב את אפשרויות החופשה של אורחינו וליצור הכנסה במוקדי צמיחה אסטרטגיים."

"השותפות תביא לצמיחה של המותג הייחודי הזה, שיוסד ע"י אבי", אמר יו"ר חברת השייט והוסיף: "השותפות תעניק לSILVERSEA את ההזדמנות להאיץ את הצמיחה של מותג השייט היוקרתי ומותג ההפלגות הגיאוגרפיות המוצלח ביותר בעולם".

לחברת SILVERSEA אניות של סוויטות בלבד והיא מציעה הפלגות ליותר מ-1000 יעדים בכל רחבי העולם. כמו כן, לחברה אניות יוקרתיות המיוחדות להפלגות גיאוגרפיות. השתלבותה שלהחברה בתאגיד של רויאל קריביאן תרחיב ותגוון את ההיצע של מותגי תאגיד השייט.

"תחום השייט ממשיך לצבור פופולריות בקרב מגוון נרחב של קהל הנופשים בכל רמות השייט, ומשנה לשנה אנו רואים עלייה מתמדת בביקוש להפלגות. גם בתחום הפלגות היוקרה אנו רואים שינוי במגמה ועלייה בביקוש, אם בעבר מירב הנוסעים באניות היוקרה היו מטיילים וותיקים שמכירים את ענף השייט, בשנים האחרונות אנו רואים כי יותר ויותר צעירים בממוצע גילאי 40 בוחרים בחבילות הבוטיק ומחפשים את חוויית ה"הכל כלול" גם בשייט יוקרה מציין אורי שנבל, מנכ"ל חברת 'סנורמה' נציגת מכירות של תאגיד השייט רויאל קריביאן בישראל, "בבריטניה למשל, בשנת 2016, מספר הנוסעים בשייט יוקרה עמד על 28,887, עלייה של כמעט עשרה אחוזים בהשוואה לשנה הקודמת לה, נתון המעיד על מגמת עלייה משמעותית."

תגיות

כתבות קשורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Close
Close